Producenci
Promocje
40216 KATRIN Classic ręcznik zz 1w biały 4000 listków
40216 KATRIN Classic ręcznik zz 1w biały 4000 listków
100,42 zł 67,00 zł 81,64 zł 54,47 zł
karton
35298 KATRIN Classic ręcznik zz 2w biały Handy Pack 4000 listków
35298 KATRIN Classic ręcznik zz 2w biały Handy Pack 4000 listków
156,41 zł 97,99 zł 127,16 zł 79,67 zł
karton
SPLAST wózek jednowiaderkowy 20L na stelażu chrom z koszykiem na akcesoria
SPLAST wózek jednowiaderkowy 20L na stelażu chrom z koszykiem na akcesoria
578,10 zł 470,00 zł 470,00 zł 382,11 zł
szt.
401850 PAPERNET papier toaletowy jumbo 2 warstwy celuloza 170mb / 12 sztuk
401850 PAPERNET papier toaletowy jumbo 2 warstwy celuloza 170mb / 12 sztuk
155,41 zł 92,11 zł 126,35 zł 74,89 zł
opakowanie
3M półmaska filtrująca Aura 9332+ z zaworem Valved FFP3
3M półmaska filtrująca Aura 9332+ z zaworem Valved FFP3
33,00 zł 18,45 zł 26,83 zł 15,00 zł
szt.
416623 PAPERNET ręcznik autocut TAD 2 warstwy celuloza 100mb / 6 sztuk
416623 PAPERNET ręcznik autocut TAD 2 warstwy celuloza 100mb / 6 sztuk
256,38 zł 155,00 zł 208,44 zł 126,02 zł
opakowanie
Reklamacje

Składanie reklamacji

Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@platformaczystosci.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl