Na dokonanie przedpłaty masz 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a zakupiony towar dotrze do Ciebie w terminie wskazanym w karcie danego produktu, liczonym od zaksięgowania środków na naszym koncie lub od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji, w przypadku płatności kartą. Przedpłaty możesz dokonać wybierając jedną z poniższych metod:
Przelew zwykły – internetowy, bankowy lub pocztowy. Czas potrzebny do zaksięgowania wpłaty wynosi od jednego do kilku dni roboczych.
Poniżej znajdują się dane niezbędne do przelewu tradycyjnego:
Bank: BNP PARIBAS
Nr konta: 81 1600 1462 1830 0206 1000 0001
E-płatność PayU– rozwiązanie umożliwiające obsługę szybkiego transferu środków z banków, które nie oferują płatności automatycznych. Przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej. Dodatkowo klient może skorzystać z klasycznego przekazu bankowego, który może zrealizować w okienku kasowym lub na Poczcie.
Płatność przy odbiorze
Przesyłka za pobraniem – ta forma płatności zobowiązuje Cię do zapłaty w chwili otrzymania towaru od kuriera.
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie ul. Bukowiecka 92, gdzie za zamówiony towar możesz zapłacić zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.
Odroczone płatności dla Instytucji Budżetowych
Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po zrealizowaniu usługi. Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.
Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
Złożenie standardowego zamówienia w sklepie z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem bankowym" i wpisaniem informacji w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po weryfikacji przez pracownika sklepu, zostanie przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
Wysłanie zamówienia mailem na adres: sklep@platformaczystosci.pl z podanymi danymi do faktury i adresem dostawy.
Koszty dostawy dla takich zamówień rozpatrywane są indywidualnie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.