Producenci
Promocje
35311 KATRIN Plus ręcznik zz 2w Handy Pack celuloza 4000 listków
35311 KATRIN Plus ręcznik zz 2w Handy Pack celuloza 4000 listków
120,60 zł 95,00 zł 98,05 zł 77,24 zł
karton
35298 KATRIN Classic ręcznik zz 2w Handy Pack biały 4000 listków
35298 KATRIN Classic ręcznik zz 2w Handy Pack biały 4000 listków
97,00 zł 68,82 zł 78,86 zł 55,95 zł
karton
35564 KATRIN Basic ręcznik zz 2w Handy Pack naturalny 4000 listków
35564 KATRIN Basic ręcznik zz 2w Handy Pack naturalny 4000 listków
88,00 zł 61,10 zł 71,54 zł 49,67 zł
karton
Formy płatności

Przedpłata na konto

Na dokonanie przedpłaty masz 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a zakupiony towar dotrze do Ciebie w terminie wskazanym w karcie danego produktu, liczonym od zaksięgowania środków na naszym koncie lub od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji, w przypadku płatności kartą. Przedpłaty możesz dokonać wybierając jedną z poniższych metod:

Przelew zwykły – internetowy, bankowy lub pocztowy. Czas potrzebny do zaksięgowania wpłaty wynosi od jednego do kilku dni roboczych.

Poniżej znajdują się dane niezbędne do przelewu tradycyjnego:
Bank: BNP PARIBAS
Nr konta: 81 1600 1462 1830 0206 1000 0001

E-płatność PayU– rozwiązanie umożliwiające obsługę szybkiego transferu środków z banków, które nie oferują płatności automatycznych. Przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej. Dodatkowo klient może skorzystać z klasycznego przekazu bankowego, który może zrealizować w okienku kasowym lub na Poczcie. 

 

Płatność przy odbiorze

Przesyłka za pobraniem – ta forma płatności zobowiązuje Cię do zapłaty w chwili otrzymania towaru od kuriera.

Odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie ul. Bukowiecka 92, gdzie za zamówiony towar możesz zapłacić zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.

 

Odroczone płatności dla Instytucji Budżetowych

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po zrealizowaniu usługi. Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.

Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:

  1. Złożenie standardowego zamówienia w sklepie z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem bankowym" i wpisaniem informacji w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po weryfikacji przez pracownika sklepu, zostanie przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
  2. Wysłanie zamówienia mailem na adres: sklep@platformaczystosci.pl z podanymi danymi do faktury i adresem dostawy.

Koszty dostawy dla takich zamówień rozpatrywane są indywidualnie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl