- Systemy Dozowania
- Ręczniki Papierowe
- Papiery Toaletowe
- Czyściwa Przemysłowe
- Podkłady Medyczne
- Chemia Profesjonalna
- Chemia Profesjonalna HoReCa
- Chemia Gospodarcza
- Wózki serwisowe
- Akcesoria do sprzątania
- Gospodarka odpadami
- Artykuły BHP
- Artykuły jednorazowe
- Urządzenia czyszczące
- Akcesoria do odkurzaczy, maszyn czyszczących
- Artykuły sezonowe
- Outlet
- Nowości
- Promocje
82,56 zł
67,12 zł
31,00 zł
25,20 zł
142,99 zł
116,25 zł
159,01 zł
129,28 zł
155,95 zł
126,79 zł
14,00 zł
11,38 zł
236,59 zł
192,35 zł
459,00 zł
373,17 zł
35,00 zł
28,46 zł
24,00 zł
19,51 zł
189,00 zł
153,66 zł
258,91 zł
239,73 zł
Przedpłata na konto
Na dokonanie przedpłaty masz 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a zakupiony towar dotrze do Ciebie w terminie wskazanym w karcie danego produktu, liczonym od zaksięgowania środków na naszym koncie lub od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji, w przypadku płatności kartą. Przedpłaty możesz dokonać wybierając jedną z poniższych metod:
Przelew zwykły – internetowy, bankowy lub pocztowy. Czas potrzebny do zaksięgowania wpłaty wynosi od jednego do kilku dni roboczych.
E-płatność PayU– rozwiązanie umożliwiające obsługę szybkiego transferu środków z banków, które nie oferują płatności automatycznych. Przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej. Dodatkowo klient może skorzystać z klasycznego przekazu bankowego, który może zrealizować w okienku kasowym lub na Poczcie.
Płatność przy odbiorze
Przesyłka za pobraniem – ta forma płatności zobowiązuje Cię do zapłaty w chwili otrzymania towaru od kuriera.
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie ul. Bukowiecka 92, gdzie za zamówiony towar możesz zapłacić zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.
Odroczone płatności dla Instytucji Budżetowych
Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
- Złożenie standardowego zamówienia w sklepie z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem bankowym" i wpisaniem informacji w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po weryfikacji przez pracownika sklepu, zostanie przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
- Wysłanie zamówienia mailem na adres: sklep@platformaczystosci.pl z podanymi danymi do faktury i adresem dostawy.
Koszty dostawy dla takich zamówień rozpatrywane są indywidualnie.