- Systemy Dozowania
- Ręczniki Papierowe
- Papiery Toaletowe
- Czyściwa Przemysłowe
- Podkłady Medyczne
- Chemia Profesjonalna
- Chemia Profesjonalna HoReCa
- Chemia Gospodarcza
- Wózki serwisowe
- Akcesoria do sprzątania
- Gospodarka odpadami
- Artykuły BHP
- Artykuły jednorazowe
- Urządzenia czyszczące
- Akcesoria do maszyn czyszczących
- Artykuły sezonowe
- Outlet
- Nowości
- Promocje
29,00 zł
23,58 zł
516,00 zł
419,51 zł
4 122,30 zł
3 351,46 zł
3 707,20 zł
3 013,98 zł
13,99 zł
12,95 zł
249,00 zł
202,44 zł
19 600,00 zł
15 934,96 zł
225,00 zł
182,93 zł
35,35 zł
28,74 zł
35,49 zł
28,85 zł
103,68 zł
84,29 zł
219,09 zł
178,12 zł
Przedpłata na konto
Na dokonanie przedpłaty masz 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a zakupiony towar dotrze do Ciebie w terminie wskazanym w karcie danego produktu, liczonym od zaksięgowania środków na naszym koncie lub od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji, w przypadku płatności kartą. Przedpłaty możesz dokonać wybierając jedną z poniższych metod:
Przelew zwykły – internetowy, bankowy lub pocztowy. Czas potrzebny do zaksięgowania wpłaty wynosi od jednego do kilku dni roboczych.
E-płatność PayU– rozwiązanie umożliwiające obsługę szybkiego transferu środków z banków, które nie oferują płatności automatycznych. Przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej. Dodatkowo klient może skorzystać z klasycznego przekazu bankowego, który może zrealizować w okienku kasowym lub na Poczcie.
Płatność przy odbiorze
Przesyłka za pobraniem – ta forma płatności zobowiązuje Cię do zapłaty w chwili otrzymania towaru od kuriera.
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie ul. Bukowiecka 92, gdzie za zamówiony towar możesz zapłacić zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą.
Odroczone płatności dla Instytucji Budżetowych
Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
- Złożenie standardowego zamówienia w sklepie z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem bankowym" i wpisaniem informacji w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po weryfikacji przez pracownika sklepu, zostanie przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
- Wysłanie zamówienia mailem na adres: sklep@platformaczystosci.pl z podanymi danymi do faktury i adresem dostawy.
Koszty dostawy dla takich zamówień rozpatrywane są indywidualnie.