
- Systemy Dozowania
- Ręczniki Papierowe
- Papiery Toaletowe
- Czyściwa Przemysłowe
- Podkłady Medyczne
- Chemia Profesjonalna
- Chemia Profesjonalna HoReCa
- Produkty Ekologiczne
- Chemia Gospodarcza
- Wózki serwisowe
- Akcesoria do sprzątania
- Gospodarka odpadami
- Artykuły BHP
- Artykuły jednorazowe
- Urządzenia czyszczące
- Akcesoria do odkurzaczy, maszyn czyszczących
- Artykuły sezonowe
- Outlet
Nowości
Promocje



25,00 zł
20,33 zł

287,30 zł
233,58 zł

12,30 zł
10,00 zł

73,98 zł
60,15 zł

159,01 zł
129,28 zł

26,15 zł
21,26 zł

32,00 zł
26,02 zł

239,54 zł
194,75 zł

108,93 zł
88,56 zł

92,00 zł
74,80 zł

26,50 zł
21,54 zł

141,03 zł
114,66 zł

Informacje dotyczące kosztów i sposobu realizacji zamówienia
Oferujemy dostawy na dowolnie wskazany adres, na terenie całej Polski.
Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem:
- własnego transportu
- firmy kurierskiej
Istnieje również możliwość odbioru osobistego zamówienia bezpośrednio w siedzibie firmy Platforma Czystości S.C. w godzinach pracy.
Zakupiony towar otrzymasz w terminie określonym w karcie danego produktu, liczonym od otrzymania od Ciebie przelewu lub od chwili wybrania przez Ciebie przesyłki za pobraniem.
Koszty dostawy
Towar wysłany paczką do 30 kg o wartości zamówienia 0-500 zł brutto
- 20 zł przy przedpłacie i e-przelewie,
- 25 zł przy płatności za pobraniem.
- bezpłatnie – odbiór osobisty w naszym sklepie
Wartość zamówienia powyżej 500 zł brutto
- Koszt dostawy pokrywa dostawca – przy wysyłce paczek do 30 kg.
- Towar wysyłany paletą – Koszt dostawy ustalany indywidualnie przy każdorazowym zamówieniu.
Zamówienia powyżej 500 zł brutto realizujemy nieodpłatnie - obowiązuje to tylko przy wysyłce pod 1 adres dostawy, dla pozostałych koszt dostawy ustalany jest indywidualnie. Więcej informacji znajdziesz w trakcie dokonywania konkretnego zakupu.
UWAGA: Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i, nie przyjmując towaru, sporządzić protokół reklamacyjny w jego obecności. Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie zwrócić Państwu środki pieniężne i obciążyć kosztami firmę kurierską.