Producenci
Promocje
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar L (8-9) 100 sztuk
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar L (8-9) 100 sztuk

11,88 zł

Najniższa cena: 14,79 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 13,69 zł
opakowanie
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar S (6-7) 100 sztuk
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar S (6-7) 100 sztuk

11,88 zł

Najniższa cena: 14,79 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 13,69 zł
opakowanie
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar M (8-9) 100 sztuk
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar M (8-9) 100 sztuk

11,88 zł

Najniższa cena: 14,79 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 13,69 zł
opakowanie
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar XL (9-10) 100 sztuk
Rękawice nitrylowe niebieskie rozmiar XL (9-10) 100 sztuk

11,88 zł

Najniższa cena: 14,79 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 13,69 zł
opakowanie
Czas i koszty dostawy

Informacje dotyczące kosztów i sposobu realizacji zamówienia

Oferujemy dostawy na dowolnie wskazany adres, na terenie całej Polski.

Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem: 

  • własnego transportu
  • firmy kurierskiej

Istnieje również możliwość odbioru osobistego zamówienia bezpośrednio w siedzibie firmy Platforma Czystości S.C. w godzinach pracy.

Zakupiony towar otrzymasz w terminie określonym w karcie danego produktu, liczonym od otrzymania od Ciebie przelewu lub od chwili wybrania przez Ciebie przesyłki za pobraniem.

Koszty dostawy 

Towar wysłany paczką do 30 kg o wartości zamówienia 0-500 zł brutto

  • 20 zł przy przedpłacie i e-przelewie,
  • 25 zł przy płatności za pobraniem.
  • bezpłatnie – odbiór osobisty w naszym sklepie

Wartość zamówienia powyżej 500 zł brutto

  • Koszt dostawy pokrywa dostawca – przy wysyłce paczek do 30 kg.
  • Towar wysyłany paletą – Koszt dostawy ustalany indywidualnie przy każdorazowym zamówieniu.

Zamówienia powyżej 500 zł brutto realizujemy nieodpłatnie - obowiązuje to tylko przy wysyłce pod 1 adres dostawy, dla pozostałych koszt dostawy ustalany jest indywidualnie. Więcej informacji znajdziesz w trakcie dokonywania konkretnego zakupu.

UWAGA: Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i, nie przyjmując towaru, sporządzić protokół reklamacyjny w jego obecności. Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie zwrócić Państwu środki pieniężne i obciążyć kosztami firmę kurierską.

 

Jeżeli planujesz częstsze i obszerniejsze zakupy w naszym sklepie zapraszamy do skonsultowania kosztów dostawy.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl